tisdag 20 mars 2012

Never Denim-Jackson Pollock Workshop!

Eftermiddagen tillbringades på Galleri 1857 tillsammans med massa trevliga människor! Det var Never Denim som hade pressvising för deras kollektion som är inspirerad av konstnären Jackson Pollock. Kolletktionen som består av plagg med målarfärg motiv kommer finnas i utvalda Bik Bok butiker. Vi fick  alltså då nu i eftermiddags i uppdrag att designa våra egna plagg. Vi blev alla som barn igen och kreativiteten flödade, min flödade i väg bra, så bra att jag vann pris för mina målade jeans! Så nu ska jag iväg och shoppa loss på never denim/bik bok, och jag vet precis vad jag ska köpa! Tusen tack för det fina presentkortet!!  

Jag lovar att bli bättre på att ta med mig riktig kamera så ni slipper dessa mobilbilder..

 Never Denim

 Jag och Silje i våren hetaste trend...

 Fina Emma från This is Pr såg till att alla fick plagg att måla på.

 Fina Janka bakom denna blogg!

 Kollektionen

 Mina jeans..

Dags att byta om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar